سلام ب ۳۸ هفتگی
چطوره؟

۵ پاسخ

من ۳۸ پر شدم رفتم ۳۹ امروز واقعا این دوهفته خیلی سخت گذشته پر درد بود

37.38من دردناک بود سه روز دیگه تموم میشه میرم سی و نه

واسه من که هفته پر دردی بود

انتظاره انتظاره

فردا میرم تو ۳۸ البته اگه برم فعلا که دارم آماده میشم برم بیمارستان درد دارم

سوال های مرتبط

مامان رادین💙🦋🧢 مامان رادین💙🦋🧢 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🤍👼🏻 مامان شاهان🤍👼🏻 ۸ ماهگی
مامان امیرحسینم💙 مامان امیرحسینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیل🩷✨️ مامان نیل🩷✨️ ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم مامان دخملم ۱ ماهگی