سلام خانما تیام اسم دخترانه هست یا پسرانه

۶ پاسخ

بنظر من پسرونه س

پسرونه

تو ثبت احوال دختره ولی بنظرم به پسر بیشتر میاد
بطور کلی روی هردو میذارن

پسرونه

اسم دوجنسه است هم پسر دیدم هم دختر

هر دو

سوال های مرتبط

مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی