خانوما واسه تولد پسرم این خوبه ۳۱۰۰؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ب قیمتش نمی ارزه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

خیلی خوشگله منم دوست دارم ولی یه چیز دیگه خریدم چون تا تولد پسرم نمی‌رسه دستم

قشنگه ولی خیلی گرونه اخه ۳ تومن من نمیخرم قیمت پایین ترم لباس خوشگل گیر میاد

خوشکله ولی قیپتش زیاده

خیلی قشنگه ولی گرونه

خیلی گرونه

خوشگله ولی گرونه

واسه تولدش چی بپوشونم موندم

خیلی قشنگن ولی یکم قیمتش تنده

من باشم نمیخرم سه تومن خیلی لباس بچه زود کوچیک میشه در کنارش هم مگه قراره چند بار این لباس بپوشد فوقش ده بار

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۲ سالگی
مامان نويان👶🏻💙 مامان نويان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان امیر حسام 💙🧿 مامان امیر حسام 💙🧿 ۱ سالگی
مامان امیر حسام 💙🧿 مامان امیر حسام 💙🧿 ۱ سالگی
مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی