مامانا این تم خوبه واسه تولد یکسالگی دخترم ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

بجای مشکی نسکافه ایی بزن

قشنگه ولی به خاطر رنگش واسه ده سالگی به بعدشون خوبه

کرومی؟

این مدلی هم خوبه

تصویر

و بجای دو تا پروانه یکی بیار و عدد یک رو هم بیاز
و با نور رو تاج بگو هپی برس دی بنویسن
و یه پاپیون گنده بچسبونن به تاج

به نظر من به جتی رنگ سیاه دقت کن چه لباسی به بچه ات می پوشونی از اون رنگ استفاده کن ... و اینکه به جای سیاه از بی رنگ استفاذه کن
عکسات بهتر بیوفته

من برای نام گذاری دخترم زده بودم توی خونه مادرشوهرمینا روی میزش هم استند اسمش بود

تصویر

بزرگونس یکم مخصوصا چون مشکی داره

خوبه ولی یکم شادتر باشه بهتره

به جای مشکی سفید استفاده کن
چون این ترکیب رنگ بیشتر به دخترای نوجوون میاد

من میخوام رنگی رنگی و شاد استفاده کنم

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💗 مامان جوجه 💗 ۲ سالگی