این کیک خوبه واسه تولد پسرم ؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

ایننن

تصویر

آره نازه

کپ کیک پسر منهههه هفته پیش اینو سفارش دادم

خیییلی

خیلی گوگولیه😍

خیلی خوشگله عزیزم..
اینم برا پسر من بود

تصویر

ای ننه ای خدااااااااا فداش بشم من 😍😍😍😍

آره قشنگه
تولدش مبارک باشه عزیزم

وووی خیلی جیگره

سوال های مرتبط

مامان نويان👶🏻💙 مامان نويان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان کایان🧿 رایان مامان کایان🧿 رایان ۱۶ ماهگی