خانما این کیک قشنگه واسه تولد بچه هام؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام خانما ‌...

یه گروه داریم تو روبیکا مخصوص مامانا
@Mary_moh
هرکی مایله به ایدیم تو روبیکا پیام بده


اقدام .بارداری . زایمان

خیلی خوب مبارکشون

تولد شونم پیشاپیش مبارک ❤️

فقط یه جا بده بتونن دربیارن دوستم بدبخت کیک سفارش داده نگا چی تحویلش داده

تصویر

بله عزیزم
خداحفظشون کنه

خیلی قشنگه😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۲ سالگی
مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری