مامانا این پیراهن قشنگه واسه تولد دخترم؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم برا یازده ماهگی دخترم گل بابونه پوشیدم واقعا خوشکل بود

تصویر

قشنگه

تو عکس قشنگع گلم من گرفتم از سایت خدایی یک چیز ب درد نخور بود همون روز اول دادم به بچه دختر عمم

آره خیلی 🤩

عالیه با تم قشنگ محشر میشه

مرسی ♥️

خیلی قشنگه

از کدوم سایت یا فروشگاست عزیزم
آره نازه خیلی من عاشق بابونم

خیلی😍

خیلی زیباست

سوال های مرتبط

مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی
مامان کایان🧿 رایان مامان کایان🧿 رایان ۱۶ ماهگی