منم برا یازده ماهگی دخترم گل بابونه پوشیدم واقعا خوشکل بود
قشنگه
تو عکس قشنگع گلم من گرفتم از سایت خدایی یک چیز ب درد نخور بود همون روز اول دادم به بچه دختر عمم
آره خیلی 🤩
عالیه با تم قشنگ محشر میشه
مرسی ♥️
خیلی قشنگه
از کدوم سایت یا فروشگاست عزیزم
آره نازه خیلی من عاشق بابونم
خیلی😍
خیلی زیباست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.