۷ پاسخ

من با مدل های توری بیشتر موافقم واسه تولد دخمل 😍
ولی قطعا فقط نظر خودت مهمه عزیزدلم 🙏🏻💗🙏🏻

تصویر

اگه تولدش خودمونیه و تعداد مهمونا کمه آره.اما اگه مفصله نه

اسم پیج چیه

خوبه قشنگه ولی برای تولد یکم ساده ست
بستگی داره خودت چی میپسندی

اگه خودمونیه اره وگرنه یچیز مجلسی تر بگیر تو عکساشم یادگادری میمونه اولین تولدشه

اینو ببین 😍

تصویر

بامزس♥

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نويان👶🏻💙 مامان نويان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی