من با مدل های توری بیشتر موافقم واسه تولد دخمل 😍
ولی قطعا فقط نظر خودت مهمه عزیزدلم 🙏🏻💗🙏🏻
اگه تولدش خودمونیه و تعداد مهمونا کمه آره.اما اگه مفصله نه
اسم پیج چیه
خوبه قشنگه ولی برای تولد یکم ساده ست
بستگی داره خودت چی میپسندی
اگه خودمونیه اره وگرنه یچیز مجلسی تر بگیر تو عکساشم یادگادری میمونه اولین تولدشه
اینو ببین 😍
بامزس♥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.