هیچ کدوم بستگی به بچه داره ایهان هیچ کدوم اذیت نشد
۲ ماهگی سخت بود چهارماهگی راحت
واسه ما راحت بود هردو انشاالله بسلامتی بگذره برای شمام
سخت نبود هیچ کدوم یکم باید مراقب تبش باشی و استامینوفن رو سر ساعت بدی روز اول هر ۴ ساعت روز دوم هر ۶ ساعت
دوماه اصولا
برا من ک هیچکدوم سخت نبود ایشالاه برا شمام سخت نمیش🩵🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.