واکسن ۲ ماهگی سخت. تره یا۴ ماهگی

۶ پاسخ

هیچ کدوم بستگی به بچه داره ایهان هیچ کدوم اذیت نشد

۲ ماهگی سخت بود چهارماهگی راحت

واسه ما راحت بود هردو انشاالله بسلامتی بگذره برای شمام

سخت نبود هیچ کدوم یکم باید مراقب تبش باشی و استامینوفن رو سر ساعت بدی روز اول هر ۴ ساعت روز دوم هر ۶ ساعت

دوماه اصولا

برا من ک هیچکدوم سخت نبود ایشالاه برا شمام سخت نمیش🩵🩵

سوال های مرتبط

مامان 💙امیر حسین 🕊️ مامان 💙امیر حسین 🕊️ ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی