سلام مامانا واکسن ۲ ماهگی سخت تره یا ۴ماهگی؟

۴ پاسخ

برا پسرم ۲ خییییلی بد بود

من پسرم دوماهگیش اذیت شد ولی چهار ماهگی نه

هیچ کدوم بستگی به نینیت داره بدنش چه واکنشی میده اگه تحمل کنه اسونه براش اگه ضعیف باشه سخته براش

دوماهگی بنظرم

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷👼🩷🩷 مامان 🩷🩷👼🩷🩷 ۳ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان حامیم مامان حامیم ۱۴ ماهگی