واکسن دوماهگی سخت تزه یا ۴ماهگی

۳ پاسخ

دقیق یادم نیس ولی فک کنم چهار ماهگی بود موقع دخترم خیلی اذیت شد🥲

چهارماهگی میگن سنگین تره
من دخترم واسه دوماهگی نه تب کرد، نه اذیت شد
حالا چهارماهگی رو چند روز دیگ باید بزنم 🥲

همون دوماهگیشم سخت نیس اگه قشنگ پاهاشو قنداق کنی و کمپرسو به موقع بزاری

سوال های مرتبط

مامان 💙امیر حسین 🕊️ مامان 💙امیر حسین 🕊️ ۱۰ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ ۲ ماهگی