واکسن دوماهگی سخت یان چجوره

۴ پاسخ

دختر من موقع واکسن زدن گریه کرد بهش شیر دادم یکم آروم شد بعد هی سر ساعت پاراکید میدادم قنداقش کردم که زیاد پاهاشو تکون نده دردش بگیره ولی پاهاشو بیرون گذاشتم که تب نکنه لباس هم یه شورت و رکابی تنش بود خداروشکر تب نکرد فقط خیلی بیحال بود بعد س روز اوکی شد

اسونه

من امروز زدم یه مقدار اذیت شد تا حالا قطره استامینوفن دادم بهم هر ۴ ساعت خداراشکر تب نداره ولی بهداشت گفت دور از جون احتمال تبش بالاس زیادی مراقبت میخواد

برا من واکسن سخت بود تاختنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ ۲ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی