واکسن دوماهگی بچه هاتون سخت بود ؟

۸ پاسخ

برای دختر من امروزه وسخت تب کرد بالا پایین میشه شیاف زدم

نه زیاد،فقط سه چهار ساعتی روز اول اذیت داشت بعدش نه دیگه

ن سخت نبود

اره برای پسر من سخت بود

نه اونقدر سخت نیست فقط شب اول باید بیدار باشی تب نکنه عزیزم

واسه بچه من اره

نه خدارو شکر

ن واقعا سخت نبود بچه با بچه فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ ۲ ماهگی