۱۱ پاسخ

دوماهگی دخترمن هلاک شد ولی ۴خیلی سبک راحت بود

کیاشاه فقط موقع تزریق خیلی گریه کرد و الانم فقط یکم بیحاله🥲🥲

من هنوز نزدم میترسم

نه خوب بود

پسر من موقع تزریق گریه کرد آوردم خونه خوابید بیدار شد یکم بیقراری کرد دیگ خداروشکر ن اذیت کرد ن گریه

مننن استرسسسس دارم چند روز دیگس

دختر من اصلا اذییت نشد خداروشکر فقط موقع تزریق گریه کرد

من دیروز زدم خیلی سخت بود بر پسرم هنوزم بیحاله درد داره توبغلمه🥲

هر۴ ساعت قطره بده

من از الان استرس دارم

برا پسرمن راحت بود فقط موقع تزریق گریه کرد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی