انشاالله که مثبتی چراغ دلتو خدا روشن کنه و بیای خبر مثبتی رو بدی ماهم برات ذوق کنیم🥹
انشالله ک مثبتی گلم
انشاالله که مثبتی عزیزم
انشاالله مثبت باشی عزیزم😍
انشاالله که علائم بارداریه و مثبتی عزیزم❤️😍
انشالله مثبتی😍
انشااله ک با خبرای خوب بیای 😘
منم چهارشنبه انتقال دارم اگه خدا بخاد
انشاالله که مثبتی عزیزدلم😍😍😍😍
منم همین طور بودم
خیلی درد داشتم و منتظر پِری بودم
ولی مثبت شدم
انشاالله که مثبتی منم پس فردا نوبت دکتر دارم میخوام ای وی اف کنم دکتر نقشینه
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz
تست نزدی؟ انشاءالله به دلم افتاده ک مثبتی من 12 انتقالمه همش علایم پریودی دارم
چنتا تخمک برداشتن چنتا تشکیل شد؟
انشاالله دلت شاد شه
انشالله که مثبته 😍
عزیززززم از ته قلب میخوام مثبت بشی و روزای قشنگ رو تجربه کنی💝
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.