۷ پاسخ

۳۶هفته خوب بود ساعت دو رسیدم بیمارستان دو‌ و نیم زاییدم🤣❤️

۳۶ هفته بودم ...خیلی درد کشیدم و الآنم ک بخیه هام باز شدن و جوش نخوردن
ولی ارزشش رو داشت دخترمو ک دیدم اون لحظه دردم یادم رفت
ولی الان برای بخیه هام ناراحتم ☹️

37هفته ...عالی

من دقیق چهل هفته بدون درد شش عصر بستری شدم فرداش نه صبح زایمان کردم تا وقتی هم شش سانت نشدم آمپول بیحسی نزدن تا اونموقع خیلی سخت گذشت وقتی بیحسی زدن ماما همراه اومد کمی ورزش کرد بعد دو ساعت بدنیا اومد بعد زایمانم تا یک هفته عوارض اسپاینال گم نمیشد سر درد و گردن درد شدید داشتم

۳۵هفته و بدترین زایمان عمرم بود لگنم کوچیکه بود آشغالا سزارینم نکردن دست بچمو کشیدن الآنم فلج ارب شده

۳۷ هفته دو روز شکم دوم آسون بود

سوال منم هست

سوال های مرتبط