مال من اولی۴۱ زایمان کردم اینم که هنوز هست
امروز معاینه کرد بستس
من بچه اولم سی هفت هفته زایمان کردم ولی این جا خشک کرده فعلا😐😐
بچه اولم ۳۷ بچه دومم ۳۸ زاییدم
من درد کلیه داشتم ۳۸ هفته بودم دهانه رحمم ۳ سانت بود بستری شدم برای من طول کشید چون میخواستم سزارین بشم دکتر نیومد ورزش نکرده بودم آمادگی هم نداشتم
من امروز ۳۷ هفته ۴ روزمتاپیک هام رو بخونی میفهمی الان درد دارم هر ۴ دیقه یه بار بخاطر ترس نمیرم بیمارستان لک خونهم دیدم همین دوساعت پیش معاینه لگن شدم
من ۳۹هفته تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.