۶ پاسخ

مال من اولی۴۱ زایمان کردم اینم که هنوز هست
امروز معاینه کرد بستس

من بچه اولم سی هفت هفته زایمان کردم ولی این جا خشک کرده فعلا😐😐

بچه اولم ۳۷ بچه دومم ۳۸ زاییدم

من درد کلیه داشتم ۳۸ هفته بودم دهانه رحمم ۳ سانت بود بستری شدم برای من طول کشید چون میخواستم سزارین بشم دکتر نیومد ورزش نکرده بودم آمادگی هم نداشتم

من امروز ۳۷ هفته ۴ روزم‌تاپیک هام رو بخونی میفهمی الان درد دارم هر ۴ دیقه یه بار بخاطر ترس نمیرم بیمارستان لک خون‌هم دیدم همین دوساعت پیش معاینه لگن شدم

من ۳۹هفته تمام

سوال های مرتبط