به بچه هاتون تو این سن چه میان وعده هایی میدید؟

۶ پاسخ

میوه اوتمیل پنکیک کیک بسکوییت بستنی چوب شور پفیلا

بیشتر وقتا میوه میدم دیگه اگه میوه نباشه تو خونه اینارو میدم
چوب شور
پفیلا
انواع شیر
بستنی
بیسکوییت
خرما

نون پنیر
تلیت ماست
ژله
بستنی
پنکیک
سیب زمینی سرخی
کیک یا بیسکوئیت گاهی

سمنو،شیر و خرما،شیر و کیک
املت،بربری،سیب زمینی سرخ کرده

معمولا معجون
میوه خورد میکنم
شیر با شیره
شیرموز و شیرخرما
شیر و مغزیجات
ابمیوه آب پرتقال آب لیمو شیرین
شیک توت فرنگی
انجیر خشک
کشکام(کشک خشک) یا کشک معمولی
خلاصه هرچی بتونم

همه چی
میوه
فرنی و شیر برنج
تخم و سیب زمینی ابپز

سوال های مرتبط

مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی