به بچه هاتون تو این سن توت فرنگی میدید؟

۶ پاسخ

اره ولی خودش دوست نداره نخورد

اره زیاد

نه من نمیدم چون دخترم خیلی حساسه

اره عاشقشه

اره ولی چون خیلی له میکنم معمولا شیک درست میکنم یا اسموتی میدم میخوره

اره خیلیم دوس داره

سوال های مرتبط