۷ پاسخ

فقط میکروب معده داری بقیه خوبه
با دارو درمانی خوب میشی

انشالله بلات دوره با قرص مداوا میشه

مشکل معده داری؟زخم یا التهاب یا عفونت؟این هلیو باکتری یعنی یکی از این سه مشکل

آخری

تصویر

سومی

تصویر

دومی

تصویر

صفه یکم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان گل پسر مهدی جان مامان گل پسر مهدی جان ۲ سالگی