۳ پاسخ

زگیل بهترین جواب رو به کرایو میده
بعد ازون میشه از محلول کوردیون بود فکر کنم استفاده کرد .حالا مطمئن نیستم برای صورت اوکی باشه
بنظرم برو دکتر پوست کرایو کن

پمادهای چرب و قندی هم نمالی بهش چون رشد میکنه با قند و چربی

ببرش کلینیک پوست تا بسوزونن. خودسر هیچکاری نکن. وازلین و سرکه مرکه کاری نکنی. چون صورت هست خطرناکه پخش نشه یه وقت. فقط دکتر

سوال های مرتبط

هلنا .پروسه ivf هلنا .پروسه ivf قصد بارداری