دوروز دیگه میرم تو ماه ۹🥹بی نهایت استرس زایمان رو دارم

۲ پاسخ

فکر‌کنم‌من فقط ریلکسم ولی خدایی یوقتای استرس میگیرم باورم نمیشه رفتم تو ماه ۹

منممم🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی