۱ پاسخ

ازهمونه منم سرماخورده بودم سرفه زیادمکردم دردمیکرد دندم
رفتم دکتر عکس گرفتن سالم بودگف ازسرفه هاس بعدچندروز خوب شد

سوال های مرتبط