تغییر میکنه من یه سال پیش زیر ۱ بود الان ۲/۴۷
نه عزیزم منم شنیدم که میگن کیتهای تشخیص ذخیره تخمدان اشتباه هستن تو ایران اما اینطور نیست…
در ضمن عزیزم برای شما نسبت به سنت واقعا خپبه اصلا پایین نیست!!
مگ میشه آزمایش ب این مهمی رو الکی بزنن
نه الکی عدد نمیزنن ولی ثابت نیس ینی میتونی با چیزایی تقویتش کنی و بالا ببریش
شاید خطا داشته باشه ولی خب حدود و میگه دیگ
جای معتبر بدی درسته
من چندسال پیش جای معتبر رفتم کلی هم هزینه دادم اما عددش خیلی خارج از محدوده بود دکترم تعجب کرد گفت بعید میدونم این باشه واقعا .دیگه نمیدونم
نه چرا الکی باشه اولین بار اینومیشنوم
نه واقعی هستش اتفاقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.