۳ پاسخ

عزیزم تنبلی تخمدانه‌.
مال منم عددش ۷ بود . هردکتری نشون دادم با خنده میگفت : پریود نمیشدی؟؟
😂😐
برو دکتر ببین چی میگه
به من اوزیل پلاس و مولتی ویتامین و اینوفولیک اینا دادن که برای تنبلی تخمدان مناسبه .

تنبلی داری

چرا حالت رو گرفت

سوال های مرتبط

رویا رویا قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد