سلام من امروز رفتم سونو وزن بچم ۱۴۷۰بود ب نظرتون زیاده ؟

۴ پاسخ

من 31هفته رفتم گفت 2200دکتر گفت خیلی خوبه الان 35 هفته رفتم گفت 600گرم اضافه شده آب دور جنینم خیلی زیاده

من ۲۹ هفته و ۴ روز ۱۵۲۰ بود
دکتر سونوگرافی گفت عالیه

نه عزیزم زیاد نیست،زیادترم باشه اوکیه

سلام چند هفته انقدر بود

سوال های مرتبط