خانومارفلاکس تاچندماهگی ادامه داره

۴ پاسخ

رفلاکس دخترمن تازه برگشته باز💔

بعضی بچه ها تا۴.۳ماه
بعضیا تا۶بعضیا یکم طولانی تر .

والا هرچی دکتر میبرم میگن یه سالگی خوب میشه امیدوارم خوب بشه اون موقع

تا قیامت😔😔

سوال های مرتبط

مامان 💙محمدیاسین💙 مامان 💙محمدیاسین💙 ۱ سالگی
مامان حلما خوشگله مامان حلما خوشگله ۱ سالگی
مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۱ ماهگی