والا دختر من که هنوز داره دارو رفلاکس میخوره از ۴ ماهگی تا الان 😑
والا پسرمن هنوزم داره
من هم چنان درگیرم دکتر برای ۳ ماه باز دارو داده بعدش باید ببرم سونو اینا باز چک بشه انشالله دیگه خوب بشه
ما ک همچنان درگیریم🥴
تا یک سالگی هم میتونن داشته باشن
هشت ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.