رفلاکس بچها تا چندماهگی ادامه داره؟

۶ پاسخ

والا دختر من که هنوز داره دارو رفلاکس میخوره از ۴ ماهگی تا الان 😑

والا پسرمن هنوزم داره

من هم‌ چنان درگیرم دکتر برای ۳ ماه باز دارو داده بعدش باید ببرم سونو اینا باز چک بشه انشالله دیگه خوب بشه

ما ک همچنان درگیریم🥴

تا یک سالگی هم میتونن داشته باشن

هشت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی