۱۰ پاسخ

ببخشید مشکل از خودمادر پدرته مگه الکیه بزنه دهن مامانت من جای بابات بودم استخوانشو خرد میکردم

ان شاءالله خداوند براتون معجزه کنه

اینجوری خودت رو ملامت نکن.از بس تو سر ما کردن که حتما اگر مشکلی داریم گناه کردیم که از زندگی ساقط شدیم...
ایشالا که مشکل همه همه همه حل بشه،
اینا همش روال زندگی هست،حالا نمیدونم حکمتش چیه که ماها افتادیم تو روال سخت زندگی....

انشلا مشکلش حل میشه همیشه بعد ناخوشی و نارحتی انشلا روزای خوب هست

منم خدا صدامو نمیشنوه

انشالله مشکل مادرتون حل شه بحق فاطمه زهرا.شماهم برای مادر من دعا کن💔

ان شاءالله الله متعال شفاش بده

انشالله مشکلات مادرتون حل بشه خدا یک نگاهی به خانواده ماهم بکنه مشکلاتمون خیلی زیاده هممون برای هم دعا کنیم انشالله که خدا نگاهمون کنه،آمین

ماهم مشکل داریم‌خواهر😭😭خدا نجات بده زندگیشونو

ان شاءالله عزیزم

سوال های مرتبط