سلام خانوما به نظرتون مثبته یا منفی

تصویر
۱۰ پاسخ

انشاالله که مثبته عزیزم

مثبته

ایشالله ک مثبته

انشالله مثبته😘.... ولی اگه تاخیر داری و زدی اوکیه وگرنه من همچین هاله هایی زیاد دیدم و منفی شده😓

هاله میبینم مبارکه

مثبته طبق هاله ای که انداخته

سلام من موعدم پریودم 10بود 7 امد یعنی چی

مثبت عزیزم مبارک باشه

اگر همون دو سه دقیقه اول افتاده مبارکه انشاللع مثبته

انگار مثبته

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
🌈ساغر✨ 🌈ساغر✨ قصد بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۲ سالگی
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری
𝓽𝓸𝓴𝓽𝓪𝓶 𝓽𝓸𝓴𝓽𝓪𝓶 قصد بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری