۹ پاسخ

من شنیدم ب نوزاد اب اناربدی خوب میش

شیرخشک دادی سینتوگرف باز

شیر خشک وشیر خودمو تند تنددادم بهش خودم عرق کاسنی وآب انار میخوردم فیلوس هم دادم

من سه سیر ۱ قاشق چایخوری شیر خشت دادم عالی بود

تند تند بهش شیر دادم جاشم زیاد گرم نکردم خوب شد

همش شبا گریه میکنه هنوز سینم زیاد شیرجمع نشده همش استرس دارم نکنه گشنه

شیرخشت هم عالیه

عزیزم باشیرگاوبچتوبشور
یاباکشک رامک گرمش کن بمال روی جونش

شیر خیلی بده خونه هم خیلی گرم نباشه

سوال های مرتبط