منم خیلی امشب هم دارم بچمم تکون نخورده نگرانم
اره بابا از اول باهامه
من امروز ۲۵ هفته شدم و از صبح لگن دردم تا الان نداشتم این دردو
وای 😭😭خیلی بدههههه
منم دارم ولی فکر میکردم چون سر کلاژم از اونه حالا میبینم عادیه
وقتی مثانم پر میشه یا وقتی دسشویی دارم فشار رو لگنم بیشتر میشه خیلی درد میگیرم
میشینم پاشدنی یا میخوابم پاشدنی انگار لگنم و پاهام قفل میشن از درد چن ثانیه میمونم تا باز بشه امونمو بریده
وای من خیلی افتصاحع بشینم دیگ نمیتونم پاشم لگنم بد دردمیکنه ن میتونم بخوابم ن بشینم ن وایسم دسشوییم نمیتونم حتا
طبیعیه و تا آخر هم باهاته🥲🤦🏻
منم خیلی درد دارم مخصوصا وقتی سرپا وایسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.