۹ پاسخ

منم خیلی امشب هم دارم بچمم تکون نخورده نگرانم

اره بابا از اول باهامه

من امروز ۲۵ هفته شدم و از صبح لگن دردم تا الان نداشتم این دردو

وای 😭😭خیلی بدههههه

منم دارم ولی فکر میکردم چون سر کلاژم از اونه حالا میبینم عادیه
وقتی مثانم پر میشه یا وقتی دسشویی دارم فشار رو لگنم بیشتر میشه خیلی درد میگیرم

میشینم پاشدنی یا میخوابم پاشدنی انگار لگنم و پاهام قفل میشن از درد چن ثانیه میمونم تا باز بشه امونمو بریده

وای من خیلی افتصاحع بشینم دیگ نمیتونم پاشم لگنم بد دردمیکنه ن میتونم بخوابم ن بشینم ن وایسم دسشوییم نمیتونم حتا

طبیعیه و تا آخر هم باهاته🥲🤦🏻

منم خیلی درد دارم مخصوصا وقتی سرپا وایسم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی