۵ پاسخ

اااخخخخ من الام دارم

اره طبیعی هستش... البته من هر دوطرف درد میکرد هم چپ و هم راست... الآنم که هفته آخر هستم سر بچه دقیقا تو واژنمه... و استخوان واژنم درد میکنه

اره منم دارم ولی مجبوری تحمل کنی

قرص کلسیم خیلی درد منو کم میکنه

من لگن درد دارم واقعا دردش وحشتناکه طبیعیه باید تحمل کنی

سوال های مرتبط

مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وهفتم بارداری