کسیرعمل هیستروسکوپی کرده؟نیازی به همراه داره؟

۷ پاسخ

من انجام دادم بله همراه نیازه چون با بیهوشیه

همسرت باشه کافیه

ن عمل سختی نیس

من دوس ندارم به کسی بگم ولی همسرم میگه بگیم

نه من کردم همون روزم مرخص شدم

بله میخواد

اره من کردم یه نفرمیخاد

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری