منم موندم
ولی همخ میگن طبیعی
منم شرایطم طبیعیه چون بچم سفالیک و نچرخیدع از همون اول سفالیک بود
طبیعی
سزارین تا ابد
من انتخابم طبیعیه
بستگی ب بدنت داره
طبیعی
و بنده سزارین
تا ابد سزارین
بستگی به خودت و بدنت داره من انتخابم سزارینه
سزارین
خواهر لگن فرق داره من ده سانت باز شدم ولی بچم نیومد درداش خیلی بد بود
انتخاب من طبیعی ولی نمیدونم بدنم کدومو انتخاب میکنه
سزارین😊
باید به بدن و روحیه خودت فکر کنی
من دل کشیدن درد طبیعی رو نداشتم سزارین رو انتخاب کردم
سزارین
بستگی ب خودت و بدنت داره.
من انتخابم سزارين
سزارین🥰
طبیعی
بستگی ب شرایط بدنت داره
من خودم طبیعی
طبیعی
جفتش درد داره .فرق نداره
من هم بی شک سزارین پسرم یکسالش هست که باردار شدم سر اون سزارین انتخابی بودم هزینه زیاد داره ولی ارزش داره
من انتخابم سزارینه
هر بدنی متفاوته یکی براش طبیعی راحته یکی سزارین هر دوش هم درد داره بازم بستگی به بچه و شرایط مادر داره
من خودم میخواستم طبیعی باشه متاسفانه اورژانسی سزارین شدم
سزارین اما بازم خودت بسنج ببین استانه دردت چیع
سزارین مردم راضی بودم نمیگم راحت سخت وای نسبت ب طبعیی ک میگن حس کنم راحت
سزارینن🫰🏻🩵
سزارین
بستگی ب تحمل دردت داره
ببین تحمل دردت چجوریه
میتونی طبیعی نه نمیتونی سزارین
هردو درد و اذیت داره
چه اول و چه بعدش
من سزارین هستم ولی ب شدت اذیت کننده و سخت میدونستم طبیعی هم همینم ☹️
من دوست دارم طبیعی اما چون بچم گلدن بی بی هست باید سزارین کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.