علی
حسین و علی 🫶🫶💗💗💗
علی
محمد
حسین 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
ایلیااسم پسرخودم.
سامیار به معنی یار پدر یارقوی و نیرومند، ثروتمند
دیاکو سورنا
نیکان
دارا
دایار ینی یارمادر
نیکان علیسان
کیان
هیراد
رامان 😊
جانیار
خوب یه حرفه خنده دار زدی .. هر کی که پسر داره اسم پسر خودشو میگه
یونا😊
اورهان😁
اسم پسر خودم شاهان خیلی دوسش دارم
آراد
عاشق اسم پسرمم رایان اگه یه پسر دیگه هم بیارم قطعا میذارم رامان
آروین و رادوین 😁
علی♥️
آریامهر
لیام یعنی محافظ 😍😍😍😍
آراکو نیهاد دیار آراز
یاسین و آروین پسند منه
من اگ پسردار شم
نظرم همچنان رو علی . حسین . امین . یاسین و احسان هست
ولی اسم های خاص با معنی خوب و اوای خوب رو میپسندم قطعا
یهو با ی اسمی ذوق زده میشم
مثل
اعلا
مهیمن
آئین
تئو
الان اینجا توکامنتا دایار و دیدار رو برا بار اول شنیدم
جالب بودن
همه اسم بچه های خودشون لایک میکنن بقیه رو دیس لایک🤣
رادین
من پسرندارم
ولی نظرم سورنا شاهان ماهان مهرسام قشنگن به دلم میشینن
اسم پسرای خودم
سورنا و ساتیار
نامی.
ارتا
آرتور
رادوین
دایان
دیدار
سوئن .برنا .
منم اسم پسر میخااااام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.