قشنگترین اسم پسر ک شنیدین؟؟؟؟

۳۸ پاسخ

علی

حسین و علی 🫶🫶💗💗💗

علی
محمد

حسین 🥰🥰🥰🥰🥰🥰

ایلیااسم پسرخودم.

سامیار به معنی یار پدر یارقوی و نیرومند، ثروتمند

دیاکو سورنا

نیکان
دارا

دایار ینی یارمادر

نیکان علیسان

کیان

هیراد

رامان 😊

جانیار

خوب یه حرفه خنده دار زدی .. هر کی که پسر داره اسم پسر خودشو میگه

یونا😊

اورهان😁

اسم پسر خودم شاهان خیلی دوسش دارم

آراد

عاشق اسم پسرمم رایان اگه یه پسر دیگه هم بیارم قطعا میذارم رامان

آروین و رادوین 😁

علی♥️

آریامهر

لیام یعنی محافظ 😍😍😍😍

آراکو نیهاد دیار آراز

یاسین و آروین پسند منه

من اگ پسردار شم
نظرم همچنان رو علی . حسین . امین . یاسین و احسان هست
ولی اسم های خاص با معنی خوب و اوای خوب رو میپسندم قطعا
یهو با ی اسمی ذوق زده میشم
مثل

اعلا
مهیمن
آئین
تئو

الان اینجا توکامنتا دایار و دیدار رو برا بار اول شنیدم
جالب بودن

همه اسم بچه های خودشون لایک میکنن بقیه رو دیس لایک🤣

رادین

من پسرندارم
ولی نظرم سورنا شاهان ماهان مهرسام قشنگن به دلم میشینن

اسم پسرای خودم
سورنا و ساتیار

نامی.

ارتا

آرتور

رادوین
دایان

دیدار

سوئن .برنا .

منم اسم پسر میخااااام

سوال های مرتبط

مامان آرسام❤ مامان آرسام❤ ۳ سالگی
بابای رجب بابای رجب ۴ سالگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلیا و آریا مامان ایلیا و آریا ۳ سالگی