۱۲ پاسخ

با اعصاب و روان من به قشنگی بازی میکنه تنهااا🥴🥴🥴

با دستمال خیس بازی میکنه ساعت ها😩

با گوشی اره
ولی با اسباب بازی نه😬

دختر من در هر صورت من باید کنار بازیش باشم ولی دوروزه از کتاباش خوشش اومده میاره عکساشو میبینه داستان میگه
امروز خمیر درست کردیم یکساعت قشنگ سرگرم بود
چادر بازی باهم میکنیم آشپزی
اب بازی عاشقشه تو وان اب میکنم عروسکاش میبره با اونا بازی میکنه
هوش چین
....
اکثرا من باید باشم

آره. عاشق ماشینه

با نقاشی براش داستان میگم میشینه گوش میده،ماشین بازی،آشپزی،دکتر بازی با عروسکاش یا با خودم،وسایل پیرایشی داره مثلا میشه آقای ارایشگر موهای عروسکهاشو کوتاه میکنه😅
قایم موشک با خودم،خاک بازی تو حیاط یا به وقت کیک و شیرینی میزارم همکاری کنه تا سرگرم شه!!

عروسک بازی ماشین دوچرخه موتور خانه سازی ولی خوب بعصی وقتاهم‌میگه بیت باهم بازی کنیم

والا پسر من تنهایی اگر بازی کنه در حد ۵ دیقس
بقبش همش چسبیده به من ک منم پیشش باشم و باهاش بازی کنم
انقد خستم کرده کلاس مادروکودک ثبت نام کردم بلکه یکم از من جداشه کمتر بهونه بگیره
هنوز ک هیچ تغییری نکرده

تا یکی ۲ماه پیش با گوشی برنامه کودک میزاشتم خودش برای خودش بازی میکرد دستمال کاغذی و برگه کوچولو میکرد می‌رفت کابینت بهم می‌ریخت و قابلمه بازی
الان که
چند وقت مریض شد اصلا بیحیاله

اصلا و ابدا خودش بازی نمیکنه
همیشه آویزونه منه
مگر اینک برنامه کودک بزارم براش

لگو بازی ، خونه بازی با کوسن و پشتی مبل 😄 نقاشی ، ماشین بازی ، عروسک بازی ، ببرمش ساحل هم خودش ماسهبازی میکنه

ماشین بازی ..بیشتر گوشی بازی می‌کنه متاسفانه..

سوال های مرتبط