شماهم جلوی استخون واژنتون تیرمیکشه هرزگاهی؟؟

۱۰ پاسخ

آش ابو درده خوردیم انگاری کمردرد معده درد تهوع سرگیجه سوزش گلو ومعده مقعددردبیکینی درد...🤣🤣🤣گلدوزی خیاطی نساجی

من از هفته 30شروع شده بود تا 38هفته که زایمان کردم.انگار با چاقو میزدنم.واقعا اشک میریختم.شوهرمم میخندید میگفت مگه استخون داره 😂😂

اره درد میکنه

کشته منو بخصوص تو خواب

بله گاهی شدید، گاهی خفیف

من کلا واژنم انقد درد داره که داغونم

بله

ارهههه

اره من ابنجوری میشم گاها

ارهههه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و مهدی😍❤ مامان فاطمه و مهدی😍❤ ۹ ماهگی
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی