۳ پاسخ

خب خودت داری میگی واضح و کامل میگه
برا چی عیب میذاری رووووش😩😩

ن عزیزم،ماشاالله بهش،پسرمن کلمه و دوکلمه ای میشه،جمله بندی نداره

ن‌لکنت نیس گاهی وقتا هیجانی میشن تندتند حرف میزنن مفهموشو نمیفهمی هرچی بزرگتز بشن ب مرور بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه‌♡امیرعلی مامان ریحانه‌♡امیرعلی ۳ سالگی