عزیزم حتما حتما حتما اگه ندادی ی دوره امگا یده معجزه میکنه
من به چشم دیدم که میگم
منم به پسرم میدم خیلی خوب بود
راه میوفته نگران نباش پسر منم همین طوره
دخترا زودتر حرف میزنن با پسرت مقایسه نکن. پسر منم مثل پسرت فعل هارو کم میتونه بکه تازه ۳کلمه ای یادگرفته عجله نکن یاد میگیره بیشتر باهاش حرف بزنین
اگه تلفظ همه حروف الفبا رو بلده نگرانی ندارع
دختر من ک هنوزم درست حرف نمیزنه
اره بابا انگلیسی هم حرف میزنه آدم میخوره 😍🧿
پسرمنم فعلاهارونمیگه آب میخادمیگه مامان آب دیگه میخامونمیگه قشنگ همه چیزمیگه ولی فعل هارونه
دختر من کامل حرف میزنه
اما دختر دوستم که یکی دو هفته بزرگتره نه کلمه میگه
اما دقت و توجهش کاملا عادی و عالیه.خود مامانه دیر به حرف اومده پس ممکنه ژنتیکی باشه
اوه حسابی همه چیو کامل میگه. البته خیلی باهاش حرف میزدیم. خیلی بازی کردم خیلی کتاب خوندم خیلی آهنگ گوش کرده و همه ی اینا مؤثره
دختر من کاملا تواین سن ک بوود مث ادم بزرگا حرف میزد
آره،تازه چند تا شعر هم یاد گرفته میخونه
ماه دیگ تولدشه ازالان داره تولد تولد میخونه واسه خودش 😂☺️
من براش کارتون خریده بودم از یه گفتار درمانی
خیلی پیشرفت کرده پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.