۳ پاسخ

دخترمن ک چندروز بعد تولدش اصلا نذاشت کلاه سرش کنم ..لباسشم فقط یدونه آستین بلند نازک با یه شورتک باپارچه نخی
چندروزه ک هوا وحشتناک گرم شده دخترمم اصلا تحمل نداره واس همون همش دارم شلوارک میپوشونم.شبا هم نمیزاره پتو بندازم روش..پتونازکم ک بندازم بیدار میشه با نق ونوق میزنه کنار..روسری هم ک میزارم رو سرش تا باد پنکه اذیتش نکنه با دستش برمیداره

بادی میپوشونم یا تیشرت شلوار یا تاب با شورتک

وای کولر روشنه بازم نمیشه کلاه پوشوند خیلی گرمه ی استین بلند نازک با شلوار تنش میکنم به من بود کوتاه تنش میکنم ولی چون وزنش کمه خیلی ضعیفه میترسم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی