دخترمن ک چندروز بعد تولدش اصلا نذاشت کلاه سرش کنم ..لباسشم فقط یدونه آستین بلند نازک با یه شورتک باپارچه نخی
چندروزه ک هوا وحشتناک گرم شده دخترمم اصلا تحمل نداره واس همون همش دارم شلوارک میپوشونم.شبا هم نمیزاره پتو بندازم روش..پتونازکم ک بندازم بیدار میشه با نق ونوق میزنه کنار..روسری هم ک میزارم رو سرش تا باد پنکه اذیتش نکنه با دستش برمیداره
بادی میپوشونم یا تیشرت شلوار یا تاب با شورتک
وای کولر روشنه بازم نمیشه کلاه پوشوند خیلی گرمه ی استین بلند نازک با شلوار تنش میکنم به من بود کوتاه تنش میکنم ولی چون وزنش کمه خیلی ضعیفه میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.