۷ پاسخ

بزن گوگل اسمشونو میگه واسه چیه

پروبیوتیک فقط ب بچه هایی ک دل درد دارن نمیدن عزیزم ی سری باکتری مفیده ک باید برسه ب روده ی بچه بخاطر همین داده بهت

اولی برای کولیک و اینا
دومی برای سرفه هست بنظرم

اولی برای یبوست و دل درد و نفخ هست

عزیزم اولی قطره پروبیوتیکه
دومی برای حساسیت

بی بی کر دکتر برای نفخ به من داد ولی رو جعبه ش نوشته که برای اسهال و یبوست و.. هم خوبه

واین یکی

تصویر

سوال های مرتبط