بزن گوگل اسمشونو میگه واسه چیه
پروبیوتیک فقط ب بچه هایی ک دل درد دارن نمیدن عزیزم ی سری باکتری مفیده ک باید برسه ب روده ی بچه بخاطر همین داده بهت
اولی برای کولیک و اینا
دومی برای سرفه هست بنظرم
اولی برای یبوست و دل درد و نفخ هست
عزیزم اولی قطره پروبیوتیکه
دومی برای حساسیت
بی بی کر دکتر برای نفخ به من داد ولی رو جعبه ش نوشته که برای اسهال و یبوست و.. هم خوبه
واین یکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.