سلام عزیزم منم ۱۸ روز تاخیر دارم هنوز هم پریود نشدم کلی علائم هم دارم آزمایش هم دادم گفتن منفی انشالله که برای شما مثبت باشه حالا گفتم چند روز دیگه برم سنو
ایوب زمانه ات را بشناس 🧐🖐🏻
خواهر چ صبری داری ، ملت ی هفته قبل موعد تست میزنن تو بعد ۳ هفته نزدی هنو؟😂بززززن لامصبووووو 🤰🏻❤️
من فردا موعدمه تاحالا ۵تا بیبی چک زدم چی میخوری صبور میشی؟
چجوری تونستی تحمل کنی .من تستام ۵ روز مونده ب موعدم میزنم 😂😂😂ما مثل همنیستیم
چ صبرررری خوشبحالت اینقدر صبر داری برو ازمایش خواهر
ماشالله چه صبری دارین هنوز بیبی چک هم نزدین
ببین بزن برات مشکلی پیش نیاد خدایی نکرده، بدونی چیکار کنی
برو ازمایش خواهر
چه صبری داری
وای چطور تحمل کردی 21 روز تاخیر تست نزدی ازمایش ندادی؟!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.