تو خواب بده ببین میخوره !قهر کرده دیگه
تو خواب بده بخوره
پسر منم دقیقااا بعد واکسن چهارماهگیش اعتصااب شیر کرده
اصلا شیر نمیخوره خودم باقطره چکون هر سه چهارساعتی ۶۰ تااابه زور بهش میدمکه ضعف نکنه۔
همه میگن خیلیی کم میخوره ۶۰تاا تو چهارساعت،،وزنش هم پایینه😔
موندم چه خاااکی بریزم توسرم😔
پسر من دیرز واکسن زده ار دیروز شیر خیلی خیلی کم می خوره
دختر منم هم چنان درگیریم مگر اینکه تو خواب بهش بدم بخوره تو بیداری ک نمیخوره
طبیعیه پسر منم دو روز درست حسابی شیر نمیخورد
عزیزم من روز اول واکسن دوماهگی بخاطر پاراکید که میدادم یادمه خیلییی کم شیر خورد و فکرمیکنم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.