وا چرا بچه رو زجر بدی من دقیقا دوماهگیش ختنش کردم راحت شدبچم چکاریه بذاری بزرگ شه زجربکشه
من....
کار خیلی خیلی اشتباهی میکنی عزیزم بچه هر چقدر کوچیکتر باشه براش راحتره اونموقع ترسش زیاده و اینکه وقتی ختنه نمیشن خدای نکرده احتمال ورم کلیه و عفونت ادراری و ... بالا میره
الان ختنه کنی بهتره من پسرم چهارسالش بود ختنه ش کردم خیییلی اذیت شد الان پوستشون نازکه زود جوش میخوره
چرا اینقدر دیر؟
بچه گناه داره ترس زیادی که اون موقع میگیره روی روحیه اش تاثیر بد میذاره
اگه قصدت ختنه کردن هست
همون بچگی بهتره
زود خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.