به روش حلقه ... روز اول خیلی بیتاب بود و اذیت .... از شبش دیگه خوب شد
۴ روز بعد هم حلقه افتاد
من دوهفته میشه به روش حلقه ختنه کردم
موقع ختنه و امپول بیحسی گریه کرد ولی بعدش اروم شد زیاد اذیت نکرد
تا۷روزم حلقه تقریبا شل شد وبردم پیش دکتر برا ویزیت که ببینه خودش حلقه رو دراورد
من ۲۶ روزگی ختنه کردم به روش حلقه مرتب شستم و چرب کردم سر ۷ روز افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.