من نکردم ونمیکنم بدن خودشه بزرگ شد تصمیم میگیره برا خودش ختنه از واحبات نیس مگر اینکه مورد پزشکی باشه اگه مشکلی نداره ختنه اشتباهه
من ۱۵ روزگی ختنه کردم زیر یکماه بهترین تایم هست
هرچی بچه کوچکتر باشه از نظر سنی خیلی راحت تره و کمتر اذیت میشه،دردش کمتر
به نظرم تو این چندروز در اولین فرصت حتما برو ختنه کن
نکردم چون همسرم میگه یکم بزرگ بشه بعد
من نکردم پسرم الان پنج ماه شده و نمیکنم هیچ وقت .چرا باید پوستی که کارش محافظت از آلت هست و نمیذاره با جایی ساییده بشه ،نمیذاره آلودگی به آلت برسه رو ببرم .
من نکردم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.