من نکردم و خیلی راضیم اصلا دوست ندارم ختنه کنم
مانکردیم شوهرمدمخالفه ختنه است موندم چیکارکنم پسرم یکی ۳ساله نیم اشه یکی ۵ماه نمیزاره میگه خدا میدونه یه چیزی گذاشته 🙂
عزیزم ختنه کردی شما
من پسرم دیروز ساعت چهار ختنه کردیم. قبل از ختنه قطر استامینوفن دادم بهش. بعدختنه خیی گریه کرد. کل شب گریه کرد.هر ۳ساعت هم استامینوفن دادم بهش. ولی الان خداروشکر خوبه .
ختنه سخته های خودش داره ولی یک شبه
مامان مهیار بردی ختنه کردی یان هنوز
من🥺
شوهرم راضى نميشه😣
دكتر ملكى رو ميگن تو قزوين خيلى خوبه
من هنوز نکردم
هرچقدر زود تر ببرید ختنه کنید کم تر اذیت میشه خیلی سخت نیست فقط تا دستشویی اولش سخته گریه میکنه
من ی هفته میشه پسرموختنه کرذم
من نکردم
من این هفته میخوام ببرمش خیلی استرس دارم
من بعد واکسن میخوام ختنه کنم
من 🖐🖐🖐
نمیدونم هنوز تصمیم نگرفتیم
دوماهی خواستیم ببریم که مادر شوهرم گفت زوده هواسرده
الان نمیدونم کی ببرمش
من نکردم اگه خدای نکرده اتفاقی نیفته تا ده روز دیگه ختنه میکنم
من وقت گرفتم واسه فردا . خیلی تو فکرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.