۱۰ پاسخ

یه لیوان شربت غلیظ زعفران بخور یا جگر بخور

باید اورژانسی میخوردی

بگو الهی شکر و آستین همت بزن بالا🤣 مث کوه محکم باش ،

چ‌بد من الان شش روزه از پریودیم گذشته

قرص اورژانسی بخور

واضح میپرسم ریخت توش؟

اورژانسی بهتره

چه ریسک پر خطری کردی

قرص اورژانسی میخوردی

منی ک الان دنبال یه راه واسه سقطمم

سوال های مرتبط