یه لیوان شربت غلیظ زعفران بخور یا جگر بخور
باید اورژانسی میخوردی
بگو الهی شکر و آستین همت بزن بالا🤣 مث کوه محکم باش ،
چبد من الان شش روزه از پریودیم گذشته
قرص اورژانسی بخور
واضح میپرسم ریخت توش؟
اورژانسی بهتره
چه ریسک پر خطری کردی
قرص اورژانسی میخوردی
منی ک الان دنبال یه راه واسه سقطمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.