واکسن هجده ماهگی خیلی سخت؟

۱۶ پاسخ

ن اون قدری ک بزرگش میکنن
تقریبا همه واکسنا مثل همن یکم بالاپایین داره

عزیزم کم پیدایی

همه میگن سخته

بیشتر پادردش اذیت میکنه

نه من پسرم هیچ کدوم از واکسناش اذیت نشد ولی سره این ی ذره داغ شد و میلنگید همین ولی زیاد نبوذ درکل خوب بود منم میترسیدم ولی شکر خدا بخیرر گذشتت❤️😍

نه اصلاااا سخت نیست عزیزم فقط تو روز اول قبل اینکه۴ساعت بشه استاروبده بچه جاواکسنش دردنگیره دخترمن خداروشکرتب نکرد استاروهم به موقع میدادم جاواکسنشم دردنگرفت شکرخدا

نه اصلاااااا

نهههه

نه بابا منم کلی استرس داشتم ولی فقط یکم بدنش داغ شد و با استامینوفن بهتر شد البته پای چپش یکم جای سوزن قرمز شد همین

نه عزیزم دختر من که نه تب کرد نه خیلی اذییت کرد فقط چند ساعت بعد واکسن پادردش شروع شد یکم بی‌قراری کرد

نه عزیزم مثلا امروز زدی عصر پاش دردمیگیره وشب کمی تب فردا حالش خوب اوکیه

منم فردا میبرم واسه واکسن🙄😪

دختر من شب اول تب کرد فقط
دوروزه پاهاشو زمین نمیراشت روز سوم بردمش یکم پارک راه افتاد

نه عزیزم فقط دوروز بچه ها پاهاشون درد می‌کنه یکم اذیت میکنن

سوال منم هست 😮‍💨

منم از الان استرس دارم چند روز دیگ داره

سوال های مرتبط

مامان رسا مامان رسا ۲ سالگی
مامان تانیا مامان تانیا ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی